You must login (register) to review.
Reviewer: Velley Signed [Report This]
Date: 03 Jan 2013 11:14 AM Title: Chapter 24- You Found Me

I'm excited to read more!

Reviewer: karenbush2007 Signed [Report This]
Date: 30 Mar 2012 3:03 PM Title: Chapter 1- I Caught Myself

well huh um..... on to the next chappy!

Reviewer: LizE7 Signed [Report This]
Date: 06 Jan 2012 9:43 PM Title: Chapter 24- You Found Me

I just started reading your story, it's great. Looking forward to the next chapter. :)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 02 Jan 2012 6:30 AM Title: Chapter 24- You Found Me

:)

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 01 Jan 2012 9:40 PM Title: Chapter 24- You Found Me

looking forward to the next chapter 

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 28 Dec 2011 6:04 PM Title: Chapter 23- Baby, Baby, Baby

loved the chapter ! 

Reviewer: 2loveybunnies Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 28 Dec 2011 5:08 PM Title: Prologue- A Whole Lotta Trouble

Interesting concept and Edward is really hot!  At least, I assume that was Edward, right?!   I can't wait to read more!

Just one little word of constructive criticism...that gigantic paragraph would be easier to read if you broke it up into a few smaller ones.   It was hard to follow because it was so packed.   I had to enlarge it several times because it was single spaced.   Maybe that's just me, but I just thought it might be helpful to add a couple of breaks when you change subjects.

OK, I'm playing catch-up here...one we go!

Reviewer: meadowmate78 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 28 Dec 2011 3:37 PM Title: Chapter 23- Baby, Baby, Baby

GREAT to see you back!!!!!!! LOVED the chapter:) Although I must voice my complaint of it ending in 5 chapters!!!! I LOVE this fic:)

 

Jo

Reviewer: MaryMary Signed [Report This]
Date: 24 Jun 2011 9:16 AM Title: Chapter 22- Tell Your Heart

Deal

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 23 Jun 2011 5:51 PM Title: Chapter 22- Tell Your Heart

:)

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 23 Jun 2011 4:45 AM Title: Chapter 22- Tell Your Heart

YAY!!! I REALLY DO ENJOY THIS STORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SO PLS CONTINUE THE STORY VERY SOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIGGEST FAN EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 22 Jun 2011 9:22 PM Title: Chapter 22- Tell Your Heart

totally excited for their engagement but i hope the meeting of his parents will be alright 

Reviewer: Library Lolita Signed [Report This]
Date: 22 Jun 2011 8:36 PM Title: Chapter 22- Tell Your Heart

*sigh* and *swoon*...

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 25 May 2011 11:33 PM Title: Chapter 20- Two is Better Than One

I LOVE THIS STORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SO PLS CONTINUES SONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIGGEST FAN EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 19 May 2011 3:56 PM Title: Chapter 20- Two is Better Than One

im glad taht shes there to stay

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 19 May 2011 1:14 PM Title: Chapter 20- Two is Better Than One

:)

Reviewer: Killersupergirl Signed [Report This]
Date: 14 Apr 2011 10:02 AM Title: Chapter 19- Parachute

Great chapter:) And I think my brothers kitten is exactly how i imagened max to be:)

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 13 Apr 2011 10:01 PM Title: Chapter 19- Parachute

im excited to see where this leads to ! 

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 13 Apr 2011 7:01 PM Title: Chapter 19- Parachute

good chapter

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 13 Apr 2011 6:47 PM Title: Chapter 19- Parachute

Yay, they are on their way back to Baker.   And Edward got a little kitten.  How sweet was that. 

Reviewer: PixieFairywritter Signed [Report This]
Date: 02 Apr 2011 6:39 PM Title: Chapter 18- I'm Yours

<3

 

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 01 Apr 2011 10:51 AM Title: Chapter 18- I'm Yours

well im glad that she realized it finally 

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 31 Mar 2011 9:58 PM Title: Chapter 18- I'm Yours

AWWWW

PLS CONTINUE SOON PLS!!! I REALLY ENJOY THIS STORY!!!  WILL BELLA REALLY MOVE IN WITH EDWARD?? WHEN?? I HOPE REALLY SOON!!! SO PLS CONTINUE SOON!!!! BIGGEST FAN EVER!!!!!!!!!

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 31 Mar 2011 7:32 PM Title: Chapter 18- I'm Yours

YAY, no more separation!!   I am so happy about that.   I was kind of wondering how much longer Bella was going to keep holding out.

Reviewer: MaryMary Signed [Report This]
Date: 31 Mar 2011 6:34 PM Title: Chapter 18- I'm Yours

Well that didn't take long. Living seperate is hard.

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 31 Mar 2011 5:40 PM Title: Chapter 18- I'm Yours

great chapter.

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 18 Mar 2011 8:17 PM Title: Chapter 17- Paperweight

well i hope nothing comes of the unproteced hot and heavy sex! keep the updates comming

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 18 Mar 2011 3:59 PM Title: Chapter 17- Paperweight

PLS CONTINUE SOON!!! WILL BELLA GET PREGNANT? IM WANT EDWARD TO STAY LONGER PLS!! I MISS THEM TOGETHER. I WISH I HAD MY EDWARD LIKE HIM. SO PLS CONTINUE SOON!!!! PLS MAKE IT A LONG CHAPTER AND LONG STORY!!!

PLS CONTINUE!!!!

BIGGEST FAN EVER!!!!

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 14 Mar 2011 4:53 AM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

PLS CONTINUE SOON!!! I REALLY WANT TO KNOW WHAT HAPPENDS NEXT!!! SO PLS CONTINUE SOON!!!! BIGGEST FAN EVER!!!!

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 13 Mar 2011 5:08 PM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

good meeting with charlie. goog chapter.

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 12 Mar 2011 8:27 PM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

im excited to see the meeting of the parent was a good one! 

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 12 Mar 2011 11:40 AM Title: Chapter 15- Making Out

good chapter

Reviewer: Killersupergirl Signed [Report This]
Date: 12 Mar 2011 6:37 AM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

Nice chapter:)

Reviewer: MaryMary Signed [Report This]
Date: 12 Mar 2011 2:27 AM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

sweet story. Has some parts that are sad. Overall up and up.

 

 

Reviewer: MaryMary Signed [Report This]
Date: 12 Mar 2011 2:10 AM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

sniff sniff.

 

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 11 Mar 2011 8:26 PM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

I'm so glad that they are together again.    They do so much better together than apart.

Reviewer: Humble Signed [Report This]
Date: 11 Mar 2011 7:22 PM Title: Chapter 16- Rhythm of Love

Best Parts:

 

  Alice showing my dad the picture of Jake in Vegas. I can tell he is disappointed, and for a second I fear for Jacob’s safety—just for a second.   San Diego welcomes me... I’ll see you in a few! -E 

“Boy, there’s no need to be nervous! I know my daughter loves you, and I think you feel the same way about her. All I ask is that you take care of her and make her happy. If you do that, I will give you my blessing... When the time comes.” He puts his arm around Bella, and she kisses his cheek.
In a very fatherly gesture, Charlie reaches out and pats Edward’s knee. “Well that’s just a damn shame. You have my condolences.”
“It’s been so good getting to visit with you, Dad,” I say as I wrap my arms around his neck.

“Yeah, it’s been really nice, Bells. Don’t make me come all the way down here to check on you again. Call me, Isabella. I need to know that you are okay.” I feel him kiss my hair.

Charlie holds his hand out for Edward to shake. “Take care of my baby girl, Edward. I’m glad to know you. I’ll see you around, maybe in Forks next time,” he says with a wink.

“Maybe you will.” Edward chuckles. “Nice to meet you, sir.”

Reviewer: Irish_charm Signed [Report This]
Date: 09 Mar 2011 2:29 PM Title: Chapter 4- Shattered Glass

Yeah... I was hoping that Jake would be the ass and not Bella. Now she was able to get out of the sham of a marriage without looking like the bad guy...

Reviewer: Irish_charm Signed [Report This]
Date: 09 Mar 2011 1:46 PM Title: Chapter 3~ Nice to Meet You Anyway

Great story... I wonder what happened to Ben? I hope that Bella comes to her senses and doesn't marry Jake. Sure she loves him, but it's not the kind that you marry.... 

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 05 Mar 2011 5:56 PM Title: Chapter 15- Making Out

Oh, I am so ready for the Edward/Bella reunion.   They're making it work, but need to be together more.

And I'm glad that Bella told Charlie everything and didn't leave out anything regarding Jake and Edward.   That way, when he and Edward do meet, everything is already out in the open.

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 05 Mar 2011 12:10 PM Title: Chapter 15- Making Out

cant wait to see what daddy has t osay 

Reviewer: Killersupergirl Signed [Report This]
Date: 05 Mar 2011 3:28 AM Title: Chapter 15- Making Out

Haha, Jakes a mess!! I hope thats not the last we hear of him;) He deserves pain. Can't wait to see how dinner with daddy goes:))

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 05 Mar 2011 2:08 AM Title: Chapter 15- Making Out

Pls continue!!! I really want to know what happends next!!! Will Charlie like Edward? Will Bella move in with Edward sooner!! Pls continue soon!!!

BIGGEST FAN EVER!!!!

Reviewer: Humble Signed [Report This]
Date: 04 Mar 2011 10:47 AM Title: Chapter 15- Making Out

Charlie had better be nice to Edward. He's the last person to be passing judgement.

He thought the world of Jake and Jake turned out to be a loser.

 

Reviewer: Shellyrockabell Signed [Report This]
Date: 14 Feb 2011 1:27 AM Title: Chapter 14- If It's Love

Awww... love this chapter. Very sweet to see them back to the lovey dovey talk ! Although the flowers are making me nervous! They are from Edward right??!



Author's Response:

don't be nervous about the flowers... they are definitely from Edward! xoxo

Reviewer: avidreader69 Signed [Report This]
Date: 12 Feb 2011 11:30 AM Title: Chapter 14- If It's Love

She needs to capture this man and let no other women by him!!



Author's Response:

i totally agree!!! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 12 Feb 2011 6:45 AM Title: Chapter 14- If It's Love

great chapter.



Author's Response:

thank you so much! <3

Reviewer: Killersupergirl Signed [Report This]
Date: 12 Feb 2011 3:59 AM Title: Chapter 14- If It's Love

Thats so cute i've never had that happen to me either:) I wonder i'f thats the end of Jake though?



Author's Response:

aww... thanks! and i'm pretty sure Jake is gone... for now ;) thanks for reading and reviewing!

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 11 Feb 2011 7:07 PM Title: Chapter 14- If It's Love

AWW I WISH I GOT A DELIVERY OF FLOWERS I HAVE NEVER HAD THAT DONE TO ME EITHER. THAT IS SO SWEET OF EDWARD!! PLS CONTINUE SOON!!! i HOPE YOU UPDATE VERY SOON!!

I LOVE THIS STORY!! PLS CONTINUE SOON!!!

BIGGEST FAN EVER!!!!!



Author's Response:

i so appreciate your kind words, and your support. thank you so much!!!

Reviewer: ratchet Signed [Report This]
Date: 11 Feb 2011 4:02 PM Title: Chapter 1- I Caught Myself

oooohh i so love this.xx



Author's Response:

i'm so glad that you are enjoying it! thank  you for reading and reviewing!

Reviewer: Humble Signed [Report This]
Date: 11 Feb 2011 3:20 PM Title: Chapter 14- If It's Love

Thank goodness for Alice.  Bella really is anoying at times.

Best Part:

“Delivery for Bella Swan,” he says holding out a clipboard for me to sign.

“That’s me,” I say as I take his pen and sign the paper.

Before walking away, he hands me the flowers and says a quick, “Have a nice day”.

I stand on the porch stunned, looking down my street for someone to jump out and prank me. I’ve never had flowers delivered to me in my life! I’m so excited and they are so beautiful; orange gerber daisies, pink calla lilies, and orange orchids. I grab the card as I close the front door behind me.

“I hope these put a smile on your face, like loving you puts a smile on mine.”

Oh my gosh, I love this man!!!

 



Author's Response:

aww... that's harsh! lol! i don't think that she's annoying. she's actually my favorite of all the characters. she's figuring it out who ahe wants to be in the world. that's not always easy. thank you for reading and reviewing!

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 11 Feb 2011 2:59 PM Title: Chapter 14- If It's Love

well im glad that shes trying to figure out what to and found it ! im glad taht shes not staying in san diego cant wait to see what happens next



Author's Response:

i'm glad she's figuring it out, too! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: meadowmate78 Signed [Report This]
Date: 11 Feb 2011 1:30 PM Title: Chapter 14- If It's Love

NOOOOO! Ok I will be patient! I totally love this story.



Author's Response:

i'm so glad you like it! i really enjoy writing it. thank you for reading and reviewing!

Reviewer: fangrl Signed [Report This]
Date: 11 Feb 2011 12:42 PM Title: Chapter 14- If It's Love

The texts and pics are sweet. Flowers, FTW!



Author's Response:

awww... thanks! i loved them, too. thanks for the review ;)

Reviewer: mrs_rug Signed [Report This]
Date: 09 Feb 2011 4:11 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

This is adorable.  I wonder where she's been that he coiuldn't reach her. 



Author's Response:

thank you for reading and reviewing! stick with me and all will be revealed ;)

Reviewer: Shellyrockabell Signed [Report This]
Date: 07 Feb 2011 1:25 AM Title: Chapter 13- When You're Gone

Note to self: Dont read the reviews before reading the chapter! LOL I spoiled it! Althought once I read the review I couldnt read the chapter fast enough! Jake got what was coming to him. That son of a buscuit eater! Dont be cheating on Bella! xo



Author's Response:

LOL! why would you read the reviews first??? i wonder about you sometimes! miss you, sis xoxo

Reviewer: sandy34335 Signed starstarstarstar [Report This]
Date: 06 Feb 2011 10:40 AM Title: Chapter 3~ Nice to Meet You Anyway

luv this chap as usaual but it was sad at the end cous i know this will sound kinda bad but i just wanna have her get with eddie instead but i dont jake to be hurt so stuck but reali luv ed n it was nice how they got to know eachother hope she changes her mind n goes back to eddie n hopefully in time jake will forgive her even know she will break his heart he should want wots best 4 her if he luvs he. but thats just my thinkin


bye 4 now syl :) x



Author's Response:

wow! thanks for the review! keep reading... anything can happen ;)

Reviewer: Killersupergirl Signed [Report This]
Date: 06 Feb 2011 1:29 AM Title: Chapter 13- When You're Gone

Haha, love i:) Agh i can't beleive Jake said 'when she was suppose to be in vegas with me!' And he still had a picture of Bella up in his car! Asshole. Love the story by the way:)

 



Author's Response:

right? he has huge balls! lol! thank you for reading and reviewing!

Reviewer: sandy34335 Signed starstarstarhalf-star [Report This]
Date: 05 Feb 2011 2:48 PM Title: Prologue- A Whole Lotta Trouble

like this so far this first one i've read on here as i've always used my vamp fiction for twi fics n booksie 4 other none twi fics but u did gd. u got me likein the site n i like the way u write. u've got gd talent n i just hope this will turn into a bells n edward fic even though its jake at mo but thats just my opnion anyway it was very gd, gd gob bye 4 now. 

syl xx



Author's Response:

i'm glad you're enjoying it so far!

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 04 Feb 2011 10:18 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

PLS CONTINUE! WHAT HAPPEND WHY WAS EDWARD THINK HE WAS IN DEEP SHIT?  DID SOMETHING HAPPEN? PLS SAY EVERYTHING IS ALRIGHT. PLS!! PLS CONTINUE SOON!!! PLS UPDATE AND CONTINUE SOON!!!!

BIGGEST FAN EVER!!!!



Author's Response:

i will always continue! he thought he was in deep shit because he wasn't answering her calls. thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: Tiababy Signed [Report This]
Date: 04 Feb 2011 7:39 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

best story!



Author's Response:

thank you <3

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 04 Feb 2011 6:48 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

Good for Edward telling Jake off and Emmett punching him.    He deserved to get a little payback!!



Author's Response:

he totally deserved it! thanks for reading and reviewing!

Reviewer: Humble Signed [Report This]
Date: 04 Feb 2011 12:55 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

Best Part:

“Yes, I fixed her car. And yes, she was here. In fact she just left here yesterday.” I chuckle as his jaw seems to hit the ground. “I guess I should thank you. If you weren’t such a fucking idiot, I would have never had Bella here for as long as I did. We would have never fallen in love, and I wouldn’t be driving out to see her in a few days. So, thanks for sticking your dick where it didn’t belong and for letting the most amazing woman in the world walk out of your life and into mine. In fact, I owe you so much that I’m not going to charge you for fixing your car. But I am going to beat the shit out of you if you ever try to contact Bella again... Ever. Now, get the hell out of here before I let Emmett loose on you again.”

Jacob’s eyes look back and forth between Emmett and I a few times before he finally jumps in his car and takes off as fast as it will carry him. Hopefully I’ll never hear about him again.



Author's Response:

i loved that part, too! i'm glad that you are enjoying it <3

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 04 Feb 2011 12:51 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

well i have a feeling that jake called bella! cant wait to see what happens in the next chapter 



Author's Response:

um... i don't know about that. i think we've heard the last of Jake... at least for awhile ;)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 04 Feb 2011 12:32 PM Title: Chapter 13- When You're Gone

enjoyed the chapter.  woderif jacob will really leave her alone.



Author's Response:

i'm glad that you enjoyed it! i think we've heaard the last of Jake... at least for a while <3

Reviewer: Shellyrockabell Signed [Report This]
Date: 31 Jan 2011 1:29 AM Title: Chapter 12- The Fear You Won't Fall

Chapt 12 = Love. I really love hearing from the both of them. The relationship between Edward and Emmett is so cute. And so excited to see Alice in the story :) xo



Author's Response:

me, too! i loved writing them bothe at the same time. and Emmett is definitely my favorite voice ;)

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 28 Jan 2011 10:28 PM Title: Chapter 12- The Fear You Won't Fall

well i hope that he can last with her gone! 



Author's Response:

i hope so, too! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 28 Jan 2011 7:06 PM Title: Chapter 12- The Fear You Won't Fall

:)

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 28 Jan 2011 4:50 PM Title: Chapter 12- The Fear You Won't Fall

AWWW PORR EDWARD AND BELLA. PLS CONTINUE SOON!! PLS!! I REALLY HOPE ITS A FAST UPDATE!! SO PLS!! I HOPE U CAN CONTINUE SOON!!!

BIG FAN!!!!!!!

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 28 Jan 2011 4:14 PM Title: Chapter 12- The Fear You Won't Fall

Neither one of them are happy and Edward is not dealing very well with Bella not being there.    I'll second Alice's question to Bella - "What are you doing back here?"



Author's Response:

all will be revealed in time... i promise! thanks for reading and reviewing!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed [Report This]
Date: 28 Jan 2011 4:05 PM Title: Chapter 1- I Caught Myself

I love this already!



Author's Response:

thank you for reading and reviewing! <3

Reviewer: Killersupergirl Signed [Report This]
Date: 28 Jan 2011 7:16 AM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

Oh this beautiful! I can't wait for more:)



Author's Response:

i'm glad that you're enjoying it ;) thank you for reading and reviewing!

Reviewer: Shellyrockabell Signed [Report This]
Date: 24 Jan 2011 12:16 AM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

“I love you, Bella Swan. You take my breath away,” Enter the tears! Sheesh. Youre killing me smalls! Great chappy :)



Author's Response:

Lol! don't cry! i'm glad you liked that line, i did cry when i wrote it. xo

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 23 Jan 2011 7:13 AM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

great chapter. can't wait till they are together again.



Author's Response:

they'll be together soon enough ;) thank you for reading and reviewing!

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 21 Jan 2011 8:25 PM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

That was just so sad.    And when is she is she coming back to stay - for good?    I'm still trying to figure out what she's trying to prove.    I just don't get it.



Author's Response:

Don't be too mad at Bella. All of your questions will be answered soon. Thank you for reading and reviewing!

Reviewer: meadowmate78 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 21 Jan 2011 8:17 PM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

I love this story-but I hate the hard times even though they must be had......



Author's Response:

Sometimes you have to go through the bad to get to the good. It's never fun. Thank you for reading and reviewing!

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 21 Jan 2011 7:34 PM Title: Chapter 11- Fall Apart Today

PLS CONTINUE SOON!! PLS HURRY I REALLY WANT TO KNOW WHAT HAPPEND NEXT PLS!! IS THEIR ANYWAY U CAN UPDATE SOONER?PLS!! POOR EDWARD I WAS CRYING WHEN I FINISHED READING THIS. POOR POOR EDWARD.:( PLS CONTINUE!!



Author's Response:

i appreciate your support! Thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: Shellyrockabell Signed [Report This]
Date: 16 Jan 2011 3:08 AM Title: Chapter 10- Hallelujah

My heart hurts. Poor Bella! Decisions, decisions! And Edward for that matter! Im dying to hear whats next. Its like slowly ripping off a bandaid! Love this chapter and how much love we get from Bella towards Edward! I have feeling  the next chapter is gonna need tissues :(

P.S. Love the song. Its my ringtone :) xoxo



Author's Response:

stock up on the tissues!!! xoxo

Reviewer: avidreader69 Signed [Report This]
Date: 14 Jan 2011 5:58 PM Title: Chapter 10- Hallelujah

Bella seems to be afraid it's not real and when she gets back to "reality"/San Diego that what they have will fade away  :( 



Author's Response:

She's just going off by what she knows, the only other relationship she had is Jake... she left and it faded away. stick with my, bb! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: avidreader69 Signed [Report This]
Date: 14 Jan 2011 5:50 PM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

They are being smart.  They have some intense feelings but are not going to let them burn out by carrying the load of the future.  They are making plans and thinking ahead.  I like that.  :)



Author's Response:

I'm so glad you get it!!! She's trying to do the right thing here! lol! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 14 Jan 2011 3:32 PM Title: Chapter 10- Hallelujah

great chapter.



Author's Response:

i'm glad you like it ;) thanks for reading and reviewing!

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 14 Jan 2011 9:50 AM Title: Chapter 10- Hallelujah

well i hope that shes making the right decision!



Author's Response:

me, too! stick with me! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 14 Jan 2011 5:32 AM Title: Chapter 10- Hallelujah

PLS CONTINUE SOON!!! PLS AND HURRY WITH BELLA GOING TO SAN DIEGO FOR SHE CAN BE WITH EEWARD SOONER!! PLS DONT KEEP THEM APART:( PLS!! PLS CONTINUE SOON!!! BIG FAN!!!!!



Author's Response:

Thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: bearygirl Signed [Report This]
Date: 14 Jan 2011 4:14 AM Title: Chapter 10- Hallelujah

Cant wait for more, really enjoying this story.



Author's Response:

Thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: JennLD007 Signed [Report This]
Date: 10 Jan 2011 9:53 AM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

Poor Ben, O i cant wait till Charlie finds out what happened. Hope Jakes bullet proof. 



Author's Response:

Ooooh yeah, Charlie is gonna have a fit! Lol! thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 08 Jan 2011 6:53 AM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

good chapter



Author's Response:

thank you for reading and reviewing!

Reviewer: bearygirl Signed [Report This]
Date: 08 Jan 2011 4:49 AM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

Really enjoying this story, cant wait to read more.



Author's Response:

thank you for reading and reviewing!

Reviewer: sonogal Signed [Report This]
Date: 08 Jan 2011 12:18 AM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

I don't understand why Bella is so insistant about going back to school when she wasn't when she was marrying Jake. She finished her degree, so she could start her master's at another school or work for awhile and take online classes. It just seems crazy that she puts the school as the reason for keeping them apart. Is she scared to be commited to Edward so soon? Edward can make har happy and she is a photographer. They can freelance and live anywhere.



Author's Response:

Well, first of all let me just say thank you for reading and reviewing ;) I think that Bella is so insistent with Edward because she felt like she didn't have the option with Jake. Her life with Jake was set in stone, and it was not her own. She now has the chance to do what ever she wants. At this point all she knows is that she likes her work, and she likes school, so she wants to do that. Edward has stirred things in her that she didn't know where there. She finds herself wanting to take care of him, and wanting to actually participate in their relationship. Now, that being said... things are not always as they seem. Who's to say that Bella will actually do what she says she's going to do? I guess I am to say ;) And I will say, eventually. She has yet to talk to Alice or Charlie. So stick with me, love. I hope you will enjoy it.

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 07 Jan 2011 10:09 PM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

I really hope that Bella takes up Edward's idea of going to school where he is or even online courses.    4 years of classes with just traveling to see each other from time to time really take its toll.



Author's Response:

You'll just half to wait and see :) thanks for reading and reviewing!

Reviewer: Shellyrockabell Anonymous [Report This]
Date: 07 Jan 2011 10:45 AM Title: Prologue- A Whole Lotta Trouble

Wow! Great chapter! Pood Edwards heart is breaking before shes even gone! Bella must be dying inside!

 



Author's Response:

She is totally dying inside!!! thank you for reading and reviewing! xoxoxo

Reviewer: fangrl Signed [Report This]
Date: 07 Jan 2011 8:17 AM Title: Chapter 8- Broken

Such a sad chapter. Poor Edward. And Tanya, too. To be the person who caused their son to die, then have to go to prison for it all the while knowing Edward blamed her, too. That's one heavy burden. 



Author's Response:

thank you for reading and reviewing!

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 07 Jan 2011 4:34 AM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

PLS CONTINUE SOON!!!!! GREAT STORY GREAT CHAPTER!!! SO PLS CONTINUE SOON!!!BIG FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 



Author's Response:

i will continue! thank you for your support ;)

Reviewer: ksm Signed [Report This]
Date: 07 Jan 2011 3:40 AM Title: Chapter 9- When the Heartache Ends

I'm ready to cry and they haven't even parted, yet. :(  I really enjoy EPOV because I love being able to get into head and know what he's thinking.  Though, it'll be good to get BPOV, also.



Author's Response:

Don't cry!!! I'm glad you enjoyed Edward's POV. Thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: Shellyrockabell Signed [Report This]
Date: 01 Jan 2011 11:19 PM Title: Chapter 8- Broken

Killing me with this one. Someone hug Edward NOW!



Author's Response:

LOL! don't worry, i hugged him... a lot!!! xoxo

Reviewer: cullengirl08 Signed [Report This]
Date: 31 Dec 2010 4:09 PM Title: Chapter 8- Broken

Wow, what a sad, sad story.   I feel so horrible for Edward.   To lose his son like that.    But I am glad that he told Bella about it; I think it will be good for her to know. 



Author's Response:

I agree. I think it's good he finally talked about it, and it's good that Bella knows now. Thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: ksm Signed [Report This]
Date: 30 Dec 2010 11:22 PM Title: Chapter 8- Broken

:'(  I cried while reading Edward's story.  Thought you should know because I think it shows just how good your writing is to get me so emotional.  I'm just so happy that he has Bella now; but, I'm worried for him after Bella leaves to return to school.  Can't she transfer to UNLV? ;)  He needs her!!!!  And she needs him.



Author's Response:

Awww... i'm sorry that you cried, but thank you for the compliment. UNLV is an option, you'll just have to wait and see what happens ;) Thank you for reading and reviewing! 

Reviewer: avidreader69 Signed [Report This]
Date: 30 Dec 2010 11:00 PM Title: Chapter 8- Broken

Those are some loud ghosts from his past haunting him.  I can't think too much about that because it scares the heck out of me and I may never be able to allow my kids in a car again.  No joke...



Author's Response:

WOW! i'm sorry i scared you!!! And yes he has some serious ghosts, but now that he has Bella to love and love him in return, things might start to look up for him. Thank you for reading and reviewing!

Reviewer: lanigirl96003 Signed [Report This]
Date: 30 Dec 2010 9:29 PM Title: Chapter 8- Broken

god thats horrible! i could never understand how someone feels loosing a child! keep the hcapters comming



Author's Response:

Thank you for reading and reviewing! see you back here next friday for an update ;)

Reviewer: Twilightfan85 Signed starstarstarstarstar [Report This]
Date: 30 Dec 2010 6:08 PM Title: Chapter 8- Broken

Pls continue soon!! pls continue!!! This a sad chapter but Edward finally feel alittle bit better with getting that out. I hope u can continue soon!! BIG FAN!!!



Author's Response:

I'm so glad that you are liking the story so much! I will update next friday! Thank you for reading and reviewing ;)

Reviewer: acw1 Signed [Report This]
Date: 30 Dec 2010 6:02 PM Title: Chapter 8- Broken

great chapter. so sad.



Author's Response:

Thank you for reading and reviewing!

You must login (register) to review.