Penname: AlicecullensBFF [Contact] Real name: Lilly
Member Since: 25 Jun 2010
Membership status: Member
Bio:

My name is Lilly, and I'm twenty years old.  I love to read and write fanfiction, and sometimes I read so much that I don't write for a while.  I'm sorry about that.


[Report This]
Reviews by AlicecullensBFF
Summary: Past Featured Story

15 yr old Bella has a fairly normal life. That was until her mum's new boyfriend came on the scene. Will Bella survive her new life? Dark Themes, Cannon Pairings. GRAPHIC

Thanks mkystich for the amazing new banner... AGAIN!!! :)


Categories: Canon Pairings, Twilight, All Human
Characters: Bella/Edward
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: Ageise02's not read yet, I Whitlock's read , My Favorite Stories
Chapters: 37 Table of Contents
Completed: No Word count: 89516 Read Count: 273108
[Report This] Published: 21 Jan 2010 Updated: 04 May 2011
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 5: Chapter 5 - Breaking Down the Self

I wonder why Bella is naked.  They...hurt her, didn't they?

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 6: Chapter 6 - I Will Follow

What the hell was wrong with Renee.  Maybe she really is crazy

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 7: Chapter 7 - Deny Thy Name

Finally, she remembered!  I wonder what they're going to do with her now.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 8: Chapter 8 - Salvation

Okay.  If i didn't already declare Aro as officially crazy... I am now

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 9: Chapter 9 : Rebirth

I hope Bella gets away from this place someday 

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 10: Chapter 10 - In My Hands

Ewwww.  If Aro isthe father, why is he having sex with his daughters.  Isn't that a sin?  That's just disgusting.  

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 26 Jun 2010 Title: Chapter 11: Chapter 11 - Not Your Own

I loved the picture for this chapter

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 12: Chapter 12 - Embrace

I still think the whole "Father plants the first seed" thing is freaking gross.  But, this was a sweet chapter.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 13: Chapter 13 - Atonement

I have a feeling Elizabeth is not going to be able to stay quiet.  I'm sorry, but i hate the name Elizabeth.  Is it allowed for husbands to have nicknames for their wives?  I think Edward should call her Lizzie or something. 

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 14: Chapter 14 - Admonishment

I cannot stop reading this story!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 15: Chapter 15 - Do Unto Others

I wonder what "a bit of REFLECTION" means

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 16: Chapter 16 - Confession

I love Esme in this story.  I have a feeling she would have done something for Elizabeth, if father hadn't believed her lie.  This story is so addicting, great job. 

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 17: Chapter 17 - Discloser

Father is evil...he scares the hell out of me!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 18: Chapter 18 - The Family

I loved the picture you used for this chapter!  Hence: my penname.  I think Father is VERY evil.  I think the woman that caught Elizabeth's attention was her mother.  I wonder what happened to Phil.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 10 Jul 2010 Title: Chapter 19: Chapter 19 - Desperation

I think Felix will tell Charlie where Bella is... I hope he does.  Poor Charlie.  Updatte soon :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 17 Jul 2010 Title: Chapter 21: Chapter 21 –Eyes Upon Us

I'm so glad it was Jasper that saw them!  I guess going back to Alice's private thinking spot isn't going to happen again... I really hope Elizabeth doesn't mess anything up.  It would hurt Edward and Alice so much :(

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 24 Jul 2010 Title: Chapter 22: Chapter 22: The Temple

Oh crap... Bella's in trouble *sigh*

I'm glad father doesn't have sex with the girls.  That would be freaking disgusting.

I wonder what Bella will do now.  I thought everything was finally gonna be okay :(

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 31 Jul 2010 Title: Chapter 23: Chapter 23 - Trust and Obey

Okay... if I didn't think Aro was crazy before, I do now.  I really hope Aro doesn't take Bella.  I would throw up!

And I can't wait for the next chapter.  At first I was disappointed that this wasn't BPOV, but then I realized if it was, I wouldn't be dying to know what happened.  You two are smart lol  



Author's Response:

BWAHAHAH.... we both thought he needed to have a bit of a say about such a dark chapter.  Can't write him too much.. Our families think we have a split personality.  Thanks so much for you review.. Hope you enjoy next week's chapter.

 

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 08 Aug 2010 Title: Chapter 24: Chapter 24 - To Err Is Human, to Forgive....

Ugh, I really don't like Felix.  I can't wait to find out what the note says

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 08 Aug 2010 Title: Chapter 25: Chapter 25 - Free Will

Father is fucking crazy!  No wonder why the Elders are scared of him *shudder*

Anyway, I'm glad Elizabeth (Bella) didn't say what she was thinking.  Please write the next chapter in her POV... please.  Update soon :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 16 Aug 2010 Title: Chapter 26: Chapter 26: Free Falling

I knew Bella was going to get caught when she decided to try and find a way out.  I hope nothing bad happens to her.  

Update soon :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 17 Oct 2010 Title: Chapter 31: Chapter 31

Damn this is a good story!  I really hope Edward will be alright.  

Summary:

Bella's a good girl, goes to a private girls school doesn't put a foot wrong. Goes out for one night with the girls and meets bad boy Edward who is from a public school and leads Bella off onto a different path..


Categories: Twilight, All Human
Characters: None
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 10 Table of Contents
Completed: No Word count: 33439 Read Count: 31254
[Report This] Published: 23 Jan 2010 Updated: 16 Mar 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 18 Jan 2011 Title: Chapter 1: Chapter 1

Nice... I think Edward is a bit of an asshole though

Lol

Summary: Past Featured Story

AH/AU, OOC Bella is a famous actress and Edward is a host of a late night talk show. What do they whisper to each other when they greet each other on stage?


Categories: Canon Pairings, Twilight
Characters: Bella/Edward
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: To Read, Love to drive's Stories to read, Stories Read by CNYBella
Chapters: 35 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 126443 Read Count: 76695
[Report This] Published: 27 Jan 2010 Updated: 20 Feb 2012
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

Omg, I would've been so embarrassed if I said what Bella did!  You know with the "I need you" thing.  I probably would've passed out!  

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 2: Chapter 2

Ooooo, Bella didn't follow orders.  I bet she sleeps with Edward :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 3: Chapter 3

I don't think Zafrina was the true cockblocker.  She was only doing her job.  Rose is the real cockblocker!

I'm guessing Jane is evil?  In SM saga she fucking creeps me out.  Ugh, I really don't like her.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 4: Chapter 4

Omg, I love Cosmo!  And I'm thinking Edward and Bella had a love-at-first-sight type of thing.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 5: Chapter 5

OMFG!  I think its funny as HELL that Jacob is gay!!!  I'm lmmfao (laughing my moherfucking ass off).  I personally DO NOT like Jacob at all... so thank you.  I appreciate it lol :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 6: Chapter 6

I don't think Rosalie will be too happy about Edward and Bella being official, but I am!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 14 Jul 2010 Title: Chapter 7: Chapter 7

I always text during movies, unless I'm really into them.  I try not to, but I can't help it.  Some movies bore me to death!  I hate when my boyfriend drags me to uninteresting movies!  

Summary:

stories/1182/images/HPP_1.jpg

stories/1182/images/HPP_prof_banner_1_Taryn_fixed_2.jpg

Bella Swan is kidnapped from her monotonous life by the rich and reclusive Edward Cullen who has fallen in love wirh her from afar. Can she overcome her anger and fall in love & can they both learn from their mistakes? 

Rated: M (18 and over)

AH, AU, Contains: Violence, Foul Language, Lemons


Categories: Canon Pairings, Twilight
Characters: Bella/Edward
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: Ageise02 WIP Reads
Chapters: 24 Table of Contents
Completed: No Word count: 95443 Read Count: 74510
[Report This] Published: 28 Jan 2010 Updated: 03 Apr 2013
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 10 May 2011 Title: Chapter 2: Chapter 2

Okay Edward is a compete creeper lol.  And not the good kind like on Jersey Shore.

But anyway, it's a really good start :)

Summary:

fic banner

While Edward & Rosalie are out of town, will Emmett and Bella be able to contain their infatuation for one another, or will they let the lust consume them? AU/AH, a bit OOC; rated M for a good reason


Categories: Twilight
Characters: None
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 20 Table of Contents
Completed: No Word count: 131778 Read Count: 3891
[Report This] Published: 28 Jan 2010 Updated: 01 Aug 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1: Concupiscent Contemplations

I figured if Emmett was lusting after Bella, he would tell Rosalie.  That's just typical Emmett lol.



Author's Response:

Agreed, lol. *sigh* He's an honest one, you have to give him that. Thanks for reading and reviewing.

Summary: Past Featured Story

Bella is 17 and tired of being the 'good girl'. Senior year calls for change. She finds it in the arms of 25 yr old Edward. Consequences for her choices cause a ripple effect that even she could never have been prepared for.

New banner made by: mkystich, thanks bb!

 

 


Categories: Twilight
Characters: None
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: My All-Time Favorites, My Favorite Stories
Chapters: 27 Table of Contents
Completed: No Word count: 67280 Read Count: 91649
[Report This] Published: 07 Feb 2010 Updated: 08 Oct 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

Oooooo, this story sounds good!  I can't believe Roalie is a virgin!  Usually she never is lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 2: Chapter 2

I loved how Bella thought he wasn't going to fit lmao!  And as for the lemon... I'm hot now!  I wonder how the other girls' night went.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 3: Chapter 3

Emmett is Bella's older brother... yay!!!!!!!  I always wanted an older brother like Emmett.  But what do I get?  An annoying ass little sister.  *sigh*  As for Edward being Emmett's business partner... oh shit!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 4: Chapter 4

Fuckfuckfuckfuckfuck.  I have to admit that I was kind of like Bella when I was a teen.  But, when I "let lose", I was 17 and my guy was 23.  He lived about two blocks away from me, and I always used to sneak and go over his house.  Let's just say that didn't work out.  When my parents found out about him, they went ape-shit.

And I do LOVE a guy who can put ME in my place!  I love dominate, possessive Edward!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 5: Chapter 5

Oh my sweet baby Jesus!  I loved EPOV!  The way he thinks of Bella as "my woman".  Did I mention that I LOVE my men to dominate me?  If I was Bella I would've been screaming that I was his lol.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 6: Chapter 6

I wonder what Edward wants to talk to Emmett about?  Not him and Bella, right?  He's not completely stupid!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 7: Chapter 7

I wonder what Emmett and Rose will do now that they're all alone?.  Oooo la la

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 8: Chapter 8

My boyfriend is out of town for a whole week and this is sooooooo not helping!  Ugh!    

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 9: Chapter 9

Awwwwww the ending of this chapter was so sweet!  Loved it!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 10: Chapter 10

Oh shit!  I didn't see that coming at all!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 11: Chapter 11

OMG I can't believe Emmett figured it out!  Lmfao... I don't blame him for taking a swing at Edward.  If my grown-ass-man best friend were dating MY little sister behind my back, I would've beat the shit out of him.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 12: Chapter 12

Hah!  You gotta love Emmett and Edward :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 13: Chapter 13

My mom has slapped me before.  I kinda deserved it though... I called her a bitch.  And I've disappointed my parents... many times.  I would love to be Bella right now, to have my daddy yell at me for doing something completely stupid.  He died a couple years ago... in my eyes she's sooooo lucky.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 14: Chapter 14

If I was grounded, I would've snuck out and did whatever I wanted to do anyway lol.  But, old habits die hard.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 15: Chapter 15

Bella is a genius!  Rose and Em are going to have sooooo much fun!  I feel bad about Alice not being able to join the party :(

 

 

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 16: Chapter 16

I can tell that Damon is bad news.  He better watch out or Edward will wind up kicking his ass lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 17: Chapter 17

OMG I hope Tanya isn't pregnant!  That would fuck everything up!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 18: Chapter 18

I can't believe Edward is Tanya's "friend"!  Ugh, I hate her.  I couldn't have been Bella because I would've jumped some guy's bones just to make Edward feel the hurt I felt.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 19: Chapter 19

I can't believe Tanya tried to "taste" Bella! That's fucking disgusting!  Tanya's a fucking cooter-licker!



Author's Response:

Well my dear I'm knee deep in Explosive Encounters new chapter but I just had to respond to this review. I laughed. A much needed laugh this evening. Cooter-licker, indeed! Thanks for that and thanks for being so excellent in reviewing. Thank you :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 20: Chapter 20

I... I don't know what to type.  I didn't see THAT coming.  Emmett is going to go ape-shit.  It's nice to know that Edward isn't upset.  My boyfriend would go crazy if I was accidentally pregnant.  He loves me and all... but we both wanna finish school and get married before we even THINK about having kids.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 21: Chapter 21

I hope Bella's dad doesn't hurt Edward too badly.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 22: Chapter 22

Wow.  All I have to say is I'm so glad I didn't get pregnant young. I can't believe Charlie tried to strangle Edward!  I hope Bella's okay.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 23: Chapter 23

I never really understood why Bella didn't want to marry Edward in New Moon and Eclipse.  I would've screamed HELL YES before Edward could even finish proposing!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 24: Chapter 24

Yay!  Bella actually wants to marry Edward!  I can't wait for the wedding!  I wonder if Emmett heard them over the music...

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 12 Jul 2010 Title: Chapter 25: Chapter 25

WTF is Damon's problem.  How the hell does he know about the baby?  Edward is going to go ape-shit on him!  I can't wait for the next chapter!!!  Please update soon :)

And btw I LOVE the banner for this story.  I know it's kinda random...but I really like it

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 21 Jul 2010 Title: Chapter 26: Chapter 26

Wtf is Damon's problem!?  Edward should've beat the shit out of him lol.  He's crazy if he thinks Bella will ever be with him... poor guy.  I loved it.  

Update soon!  :)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 08 Oct 2010 Title: Chapter 27: Chapter 27

I hope Alice didn't say anything... that would be terrible.

The Slap by Nevaehell Rated: NC-17 starstarstarstarstar [Reviews - 10]
Summary:

Bella slapped Paul during the confrontation at Jacob's house. But what if circumstances changed slightly?

"I swear he was about to kiss me when the butt-head Sam called him away."

And just what is up with Bella? Is it to do with the imprint, or is it something else entirely?


Categories: Twilight, Alternate Universe
Characters: None
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 9 Table of Contents
Completed: No Word count: 20620 Read Count: 2090
[Report This] Published: 10 Feb 2010 Updated: 10 Feb 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

I'm Team Edward, so I never read stories like this.  But, my friend is forcing me ti read this story because she says its SO good.  I finally decided not to be prejudiced and give it a chance.  

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 2: Chapter 2

I like it, but I'm still Team Edward.  

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 3: Chapter 3

I wonder if the Cullen's are coming back...

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 4: Chapter 4

If I was Paul, I would've been pissed!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 5: Chapter 5

I almost thought Bella was going to turn into a werewolf!  

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 6: Chapter 6

I think Bella and Paul are going to get married.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 29 Jun 2010 Title: Chapter 7: Chapter 7

I think Bella and Paul will eventually get married.  I can just tell.

Summary:

Outtake from my story, The Slap.

The threesome that occurs between Jacob, Bella and Paul between chapters seven and eight.

Please read that before you read this, it'll make so much more sense that way! Definately not for younger readers.


Categories: Non-Canon Pairings, Twilight, Alternate Universe
Characters: Bella/Jacob, Bella/Paul
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 1 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 2738 Read Count: 944
[Report This] Published: 10 Feb 2010 Updated: 10 Feb 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 30 Jun 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

I would personally never have a threesome, but this seemed to work out for the three of them.  Nice smut!

Summary:

Jasper and Bella have been long time friends.  Bella meets Edward and after a whirlwind romance they get married.  What happens when Bella manages to fly home early from a conference in order to surprise Edward, her new husband.

Who is more surprised when she walks in the door?

This story is rated NC-17 for mature themes including slash and polyamorous situations.  Edward/Bella/Jasper pairings.  All Human

New Banner - Menage a Trois"

 


Categories: All Human, Twilight
Characters: None
Genre: Slash
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 7 Table of Contents
Completed: No Word count: 41317 Read Count: 15899
[Report This] Published: 09 Mar 2010 Updated: 22 Jul 2011
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1 - Surprise!

I don't know if I'd be turned on if I saw my GUY best friend fucking my boy friend.

Yeah, I probably wouldn't.  I'm one of those girls who would've flipped completely out lol



Author's Response:

Thanks so much for reading and reviewing.  Me too, I don't think I'd be as open minded as Bella either.  Mind you my husband doesn't look like Robert Pattinson and my best friend is a girl, although she is blonde. lol.

Funnily enough, the rest of the story is about the consequences of that one night on all their relationships and in the cold light of day, Bella may be having second thoughts about what has happened....

Edwards point of view is up next....

Suzanne

Summary:

stories/15495/images/MyBannerMaker_Banner.jpgEdward isn't The only one lusting for Bella's blood!

Carlisle has a few DIRTY secrets ,involving how he creatively quenches his thirst.


Categories: Canon Pairings, Twilight
Characters: Carlisle/None
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Challenges: Dark Edward/Cullens
Series: None
Chapters: 4 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 1980 Read Count: 3430
[Report This] Published: 19 Mar 2010 Updated: 05 Apr 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 24 Jul 2010 Title: Chapter 2: The First Sip

OMFG does Carlisle not understand that the blood he drank came from Bella's vagina!?!!!!!?  I don't think it would taste good, even to a vampire... ugh

I think Carlisle is dark in this story...



Author's Response:

Thanks for the review!

Yes...Carlisle knows exactly where the "sweet tea" derives from:P

I agree, maybe not even Edward would drink that shit, as drawn as he is to her blood,lol. Just a twist on the whole  "OMG, Bella's blood is sooo irresistable to us.."

 I like a dark Carlisle...

 Thanks for reading:)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 24 Jul 2010 Title: Chapter 3: Blessings

It would suck if Edward suddenly decided to change Bella, so Carlisle and Jasper wouldn't be able to have anymore of "Bella's pussy blood".

But that would be funny lol



Author's Response:

Thanks for the review!

Yeah it would "suck", but a good revenge if he ever found out!

Thanks for reading:)

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 24 Jul 2010 Title: Chapter 4: Making Sense Of It All

Funny chapter!  Especially with the whole "Ms. Jessica Stanley's yeast infection" thing.  That was funny lol



Author's Response:

Thanks for the review!

Glad you enjoyed the chapter.

Well, it worked though...nobody messed with his "gifts" :O

Thanks for reading:)

Bella? Marie? by FriskyKitten Rated: NC-17 starstarstarstarstar [Reviews - 496]
Summary:

Bella (22) is trying to create a new future by avoiding her past. She's wary of relationships, yet longs for love and acceptance. She enjoys the feeling of being needed, and works as a live-in nanny to Rosalie's four-year old son.

For months, Bella has been secretly infatuated with Rosalie's ex-husband, Edward (29), but he barely acknowledges Bella during their brief encounters. That is, until one night when she catches his attention at a club. 

However, he doesn't recognize her. 

Afraid for her job, she tells him her name is Marie. 

After one night together, everything will change. 

How will Edward react when he discovers that the confident Marie was really his quiet nanny, Bella?

AH/OOC/MA

*Rated for language, adult situations and sexual content from early chapters. 

 

 

 

 

 

 


Categories: Twilight, All Human
Characters: None
Genre: Romance
Language: English
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 23 Table of Contents
Completed: No Word count: 143453 Read Count: 32768
[Report This] Published: 04 Apr 2010 Updated: 30 Sep 2011
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 25 Feb 2011 Title: Chapter 16: Chapter 16: Consequences

I'm still pretty f-ing pissed that Edward called Bella a slut, knowing that she was sensitive about that.  And I'm really curious for the story behind that.

But if I was Bella, I'd say no to him this time for sure.   

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 24 Feb 2011 Title: Chapter 11: Chapter 11: Massage

Damn!  They were soooo close!  I just knew they were going to kiss... ungh!  

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 24 Feb 2011 Title: Chapter 4: Chapter 4: Changed Perceptions

Was Henry the little boy that Rosalie's friend Vera or something like that had?  Or was he the little boy Bella had dreams about the Volturi coming to hurt him?  

And no, I don't think there was too many changes in POV's.  I actually liked it :)

Entity by birobird93 Rated: NC-17 starstarstarstarstar [Reviews - 15]
Summary:

Three friends. Three guys. In the same body. Blood-thirsty murderers, prowling the streets of Chicago, one at a time. "Evil prowls the shadows in this city at night Miss Swan. You will be wise to avoid it...not ask to see it again.” Edward's quest to find the perfect victim. One-shot. Darkward/Mentalward/Sexual content and extreme violence.


Categories: Non-Canon Pairings, Twilight, All Human, Crackfic
Characters: Edward/OC
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 1 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 8840 Read Count: 489
[Report This] Published: 07 Apr 2010 Updated: 07 Apr 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 06 Jul 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

OMFG!  This was the BEST one-shot I've ever read!  I wish there was more!  Please just write one more chapter!  Pretty please with a strawberry on top because i fucking hate cherries!  Please...that ending is saying in bold red letters "THIS ISN'T OVER BITCHES!" 

Human Pet by cullens_pet Rated: NC-17 starstarstarstarhalf-star [Reviews - 213]
Summary:

Create your own banner at mybannermaker.com!

 

 

Edward doesn't make it to the ballet studio on time. James has a fate in store for Bella far worse than death. One that she could have never imagined, even in her worst nighmares.

 

**This story includes graphic violence and sexual assault. If these topics offend you, please don't read any further.**


Categories: Canon Pairings, Twilight, Alternate Universe
Characters: Bella/Edward
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 20 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 49124 Read Count: 24100
[Report This] Published: 11 Apr 2010 Updated: 16 Jul 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 4: Chapter 4

I can't wait until Edward kills this crazy, disgusting, asshole.

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 5: Chapter 5

I liked Emmett's thoughts in this chapter.  I always wanted a big brother like Emmett *sigh*

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

Ew, I wouldn't want James to touch me either.  If he tried to kiss me, I would've tried to fight back, and ended up hurting myself lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 2: Chapter 2

I hope Edward finds Bella before James gets a chance to rape her :(

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 3: Chapter 3

DAMN!  I didn't expect James to rape her so quickly.  Ugh, he disgusts me.

Summary:

stories/19811/images/Meadow_of_the_Midnight_Sun_By_HeartOfDarkness.png

 

Ever wondered how Stephenie Meyer's unpublished works Midnight Sun would have panned out?  Read on! This story begins when Edward takes Bella to his favourite meadow.  Surprises revealed in every chapter.  Please read and review!  Canon.  EPOV.


Categories: Twilight, Canon Pairings
Characters: Bella/Edward
Genre: None
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: Amberina's Completed Favs List
Chapters: 22 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 150872 Read Count: 5675
[Report This] Published: 15 Apr 2010 Updated: 09 Jul 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 11 Jul 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

I hope she think Edward is "beautiful" like in SM books.  



Author's Response:

i hope you continued to read this...edward's thoughts are very romantic of his bella, and i hope you enjoy the story ! :)

Road trip to love by dna2679 Rated: NC-17 starstarstarstarstar [Reviews - 104]
Summary:

EMMETT AND BELLA ARE LIKE BROTHER AND SISTER, BEST FRIENDS. EMMETT IS WITH ROSALIE AND BELLA WITH EDWARD BUT THEIR RELATIONSHIPS AREN'T WHAT THEY SEEM. TRYING TO CHEER UP EMMETT SHE DECIDES TO TAKE HIM ON A ROAD TRIP. WHILE THEY ARE LOOKING FOR HIS HAPPINESS, WILL THEY FIND MORE THAN THEY BARGINED FOR?


Categories: Non-Canon Pairings, Twilight
Characters: Bella/Emmett
Genre: Drama, Humor, Romance
Language: None
TWCS Romance Contest: None
Series: None
Chapters: 48 Table of Contents
Completed: Yes Word count: 135467 Read Count: 11987
[Report This] Published: 18 Jun 2010 Updated: 16 Aug 2010
Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 10 Jul 2010 Title: Chapter 34: Chapter 34

OMG I can't believe the vision Emmett and Bella had!  It had me on the edge of my seat lol.  I hope it doesn't happy.  I can't wait to find out what sex the babies are!



Author's Response:

oh i know right... the babies will be here soon... hell they are already here depending on what chapter you're on lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 1: Chapter 1

I think it's extremely funny how Edward and Rosalie think Emmett and Bella are hurting, when they're not.  I hope this turns into an Em/B story because I've wanted to read a story that involves the two of them in love.  I haven't yet, and I'm so excited.  Btw, I LOVE EMMETT! 



Author's Response:

this is and will stay an Emmett and Bella love story... i don't really like Rosalie.. i think she's a bit*h and doesn't deserve Emmett. he is a much better match for Bella...    i love Emmett too, i love my men BIG lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 2: Chapter 2

I love it already!  



Author's Response:

thank you!!!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 3: Chapter 3

Going to amusement parks with Emmett sounds like soooooo much fun!  I'm jealous of Bella.  Emmett is my big teddy bear, not her black bear.

I'm kinda crazy when it comes to Emmett, and yes I know he's not real.  I'm weird, I know.   



Author's Response:

i know right, i am too.  and us Emmett lovers have to stick together girl!!! HE IS REAL.. WE'RE JUST THE ONLY ONES WHO KNOW THAT LMFAO

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 4: Chapter 4

It is an EmB story!  YAY!!!!!!!  I'm sooooo happy!!!!!!



Author's Response:

i know, me too. i'm so happy that you like it!!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 5: Chapter 5

Awwwwww, Emmett is so sweet!



Author's Response:

Emmett is perfect so there for he is very sweet.. you know, like a man should be lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 6: Chapter 6

Okay, I'll admit that I loved how Emmett called Bella "baby bear".  I thought that was sexy... I can't help it.  

*sigh* I need help.



Author's Response:

i know, i love the nick name thing.. how he is black bear and she is brown bear or baby bear..  and you don't need help because if you do, then i do and i happen to think that we rock lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 7: Chapter 7

I wonder what's wrong with Bella and Emmett.  I mean, why Bella can produce tears, and why Emmett can blush.



Author's Response:

it is explained, no worries!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 8: Chapter 8

That guy was a jerk.  And, of course Bella has to be incredibly beautiful because she's a vampire, and all vampires are beautiful!  



Author's Response:

but of course!!!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 9: Chapter 9

I love Disney movies too!  One of my FAVORITES is The Beauty And The Beast!  I love that movie.  But anyway, I'm excited to read more!



Author's Response:

me too!!! i cry at most of them. i cried like a baby when we saw lilo and stitch and brother bear in the theaters lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 10: Chapter 10

They're going to be so happy together :)



Author's Response:

yeah they are... they deserve it

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 11: Chapter 11

I can't wait to see how Edward and Rose react!



Author's Response:

yeah, they are jerks for sure

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 12: Chapter 12

Why would Bella think Emmett would be upset with her?



Author's Response:

it's just one of those girl things. we all have them. you know you buy some thing for some one. some thing that you know they will love but when it comes down to giving it to them, you start to panic a bit.. at least, i do lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 13: Chapter 13

I can't belive Sam asked Emmet and Bella to be a part of the pack!  I thought it was really sweet



Author's Response:

yeah, i thought it was too. they are one big happy family

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 14: Chapter 14

I can't wait until the karaoke throw down!



Author's Response:

it was epic that's for sure!!!!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 15: Chapter 15

Awwwww, "Our gummy bear".  That's so sweet.  I hope it's a boy!



Author's Response:

oh i know right....

 

 

oh and to answer a review i answered before... no i haven't tried any of these pranks because well... those who know me know better than to mess with me.. they know how my evil mind works lol

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 16: Chapter 16

I thought it was so sweet how Collin called Bella his momma.  I can't wait until the baby gets here!  I love how everyone is really close, just like a happy family should be.



Author's Response:

yeah Collin and Brady needed a momma.  and i can't wait either. yep, i know i wish my family was like that..

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 17: Chapter 17

HA!  Edward thought Bella loved him!  That shit is hilarious!  Emmett and Bella are having the time of their lives while Edward and Rosalie are suffering!  Karma's a bitch, isn't it?  I can't wait for karaoke night!  I hope Emmett and Bella tell the Cullen's their pregnant.



Author's Response:

i know right. he is beyond self absorbed!!!

Reviewer: AlicecullensBFF Signed
Date: 27 Jun 2010 Title: Chapter 18: Chapter 18

I love how Emmett AND Bella think.  Its so funny how Edward and Rosalie think they can just come running back to Emmett and Bella after everything they did.  



Author's Response:

they are just perfect for each other!!